środa, 11 marca 2015

Pierwsza paczuszka

Witajcie

dziś taki szybki post z pierwszą paczuszką, zaczynam nową serię wysyłkową (hihihihihi)!

Nie mogę napisać dla kogo bo nie chcę psuć niespodzianki więc pokażę tylko zdjęcia. I dodam, że to taka paczuszka w związku z candy.

Post będzie krótki bo nie chcę żebyście w końcu przejadły się moimi podkładkami.


Dziś "wynalazłam" nowy sposób na pakowanie prezentów :) Wydrukowałam na starej książce motyw motylka, zresztą ważki i piórka też (pokażę Wam w następnym poście) i teraz siedzę i się cieszę. Tak właśnie mam :)

W paczuszce z motylakmi kryją się małe zawieszki.



A żeby podkładkom nie było smutno, dołożyłam kilka maleństw dla towarzystwa w kopercie :)


No i koniec posta :) Całuję Was, Ania

40 komentarzy:

  1. Świetne, świetne, świetne :-)
    Lubię takie pakowanie.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Paczuszka pięknie zapakowana i wnętrze cudne ;))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie! Każdy by chciał dostać taką paczuszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pakiecik, zgadzam sie z przedmowczynia, ze kazdy chcialby taki dostac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka mała rzecz a cieszy :))) Super wygląda takie opakowanie :)) Bo zawartość to wiesz, że jest rewelacyjna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja Twoje podkładki to mogę oglądać cały czas, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie zapakowane! Bardzo pomysłowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sposób na paczuszkę:) eko jak się patrzy:) pozdrawiam.Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie eko:) a jakie romantyczne:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie eko:) a jakie romantyczne:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odświeżam dopiero swoją obecność na blogach, bo mnie długo nie było ;) Piękne są, uwielbiam twory z drewna! Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ania, a mogę podgarnąć Twój pomysł na wydrukowanie czegoś na kartkach książki? Ciekawy pomysł mam na jego wykorzystanie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo :) Będę czekała na efekty i wtedy pewnie ja Ci zadam identyczne pytanie.

      Usuń
  13. fakny pomysł na maotylki nadruki tylko książek zal ;)
    maleństwa słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym jednym jedynym przypadku nie jest mi żal i Tobie też by nie było. To jest książka uratowana przed zniszczeniem, nie ma wszystkich stron a te co ma to latają luzem. Wzięłam z biblioteki ze sterty do zniszczenia. Więc można powiedzieć, że dostała drugie życie i to całkiem radosne dzięki motylkom :)

      Usuń
  14. Super pomysł z tym pakowaniem!
    Pamiętaj o mnie, czekam na info w sprawie wymianki, wymyśl coś :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy papier z nadrukiem, pomysł bardzo ciekawy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ktoś będzie miał niespodziankę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. No właśnie miałam zapytać,skąd masz taki cudny papier:)))Pomysłowa z Ciebie osóbka:)Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł z tym papierem, taka piękna paczuszkę to tez bym chciała dostać.:)
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe do kogo ta paczuszka powędruję;) Buziaki Aniu

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne pomysł z tym papierem i podkładki piękne. Ktoś jest szczęściarzem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu masz cudowne pomysły na pakowanie prezentów :) A Twoje podkładki wcale mi się nie przejadły, mogę je oglądać i oglądać, bo bardzo mi się podobają !
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  22. Te motylki na książce baaaardzo fajne. Nie dziwię się, że się cieszysz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny pomysł na zapakowanie :) a podkładki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny patent na papier do pakowania! Podkładki też superowe!
    Pozdrawiam ciepło! Zuza
    http://myhouseofhappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow,świetny pomysł z tym wydrukiem na kartkach z książek!!! Świetny efekt!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, rewelacja! Ty to jesteś dosłownie pomysłowy Dobromir! :)) Ściskam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo pomysłowo zapakowałaś paczuszkę . Wygląda super. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  28. no kochana u Ciebie jak zwykle "pocztowy" ruch....jak nie dostajesz paczek, to sama wysyłasz.....dziewczyny ucieszą sie z pewnością z tych upominków....

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny pomysł na papier pakowy:))

    OdpowiedzUsuń
  30. szczesciara sama bym przygarnela te slicznosci :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie drobiazgi cieszą chyba najbardziej, uwielbiam takie klimaty, piękne miejsce, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. podkładki są świetne, chętnie bym przygarneła do swojego domu
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo tu miło. Wpraszam się w czeste odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny sposób na opakowanie! Cosik mi się zdaje, że odgapię :)
    Buziaki ślę!

    OdpowiedzUsuń
  35. Pani Jesień, zapraszam po chustę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Zapraszam ponownie! Ania