sobota, 28 marca 2015

Projekt - gips budowlany

Witajcie,

nie mam nic na swoją obronę! Post będzie szalenie długi a to i tak nie wszystko. Zdradzę Wam nie-tajemnicę :) że po raz pierwszy w swoim nie tak krótkim życiu wybieram się ze swoimi wytworkami na kiermasz świąteczny, to już w najbliższą niedzielę. Towarzyszyć mi będzie koleżanka ze swoimi cudeńkami, w razie potrzeby pocieszy! 

Zrobiłyśmy mnóstwo rzeczy, pokażę Wam je w następnym poście. Wkrótce pojawią sie także 3 paczuszki, które do mnie dotarły w ramach 2 wygranych candy i jednego wyróżnienia.  To się nazywa mieć szczęście :)

A dziś w roli głównej tytułowy gips budowlany zaczarowany w zajączki, świeczniki, gwiazdki. 

Poza tym słoiczki, które podpatrzyłam na stylowi.pl. Zakochałam się i postanowiłam również je zrobić. 

Nalejki (kurki, zajączki, cyferki, napisy), które wykorzystałam to wyszukane w Internecie motywy wydrukowane w agencji reklamowej, byłam tam ostatno częstym gościem. 

Cierpliwych zachęcam do oglądania :)Mam nadzieję, że wybaczycie mi nieobecność na Waszych blogach. Miałam fabrykę rękodzieła. Od jutra zabieram się za zaległości!!!


Jako pierwsze zaprezentują się świeczniki, za foremkę posłużły mi opakowania po jogurtach :)




Niewątpliwą wadą tego materiału jest czas schnięcia - cała noc przy tak "grubej figurze", ale są również zalety - 3 zł za 2 kg :) W moim mieście nie ma gipsu ceramicznego więc właściwie nie miałam Internetu jeśli chciałam na zaraz.


Skoro Wielakanoc to nie mogło zabraknąć zajączków. Foremki w blachy ocynkowanej wykonała moja koleżanka, zdolna bestia :)


sa w wersji postarzanej, dziewczęcej i nowoczesnej :)





Powstały również moje ukochane gwiazdki :)







Na zakończenie obiecane słoiczki. Świetny pomysł, nie wiem czyj ale podziwiam i się cieszę :) W oryginale słoiczki mają czarne zakrętki ale to jakoś do mnie nie przemówiło.






Mam nadzieję, że prace na kiermaszu się spodobają. Kolejne pokażę w nowym tygodniu, będzie tego też sporo. Trzymajcie za mnie kciuki :)

Wysyłam buziaki, Ania




38 komentarzy:

  1. Kciuki zaciśnięte :) Takie cuda pójdą w świat jak świeże bułeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie to wszystko piękne:)) Powodzenie na kiermaszu i zrób dużo, dużo zdjęć, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem wszystko jest przepiękne, też robię gipsowe dekoracje i z tym schnięciem niestety tak jest że trzeba czekać. Zajączki najbardziej wpadły mi w oko, zdolniacho:)
    Pozdrawiam Ilona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu u Ciebie to istna wytwórnia skarbów....piękne i zające i słoiczki.Udanego kiermaszu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze króliki :)) post to nawet za krótki na takie cuda ;)) Powodzenia na kiermaszu!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jakie piękności zrobiłaś Aniu, myślę że szybko się sprzedadzą, a gdzie ten kiermasz? Powodzenia życzę i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za powodzenie na kiermaszu, jestem pewna, że dekoracje będą miały ogromne wzięcia, bo są naprawdę śliczne :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow wow wow wszystko super - podziwiam ogrom i piekno!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne rzeczy wyczarowalas!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko wygląda rewelacyjnie ! Powodzenia Aniu !

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ u ciebie inspirująco!!!
    Prace na pewno będą rozchwytywane :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu! Wszystko jest piękne! I gwiazdki z kogutkami i świeczniki z numerkami. Miałaś rewelacyjny pomysł z tym gipsem. Jestem zachwycona! Najbardziej jednak podobają mi się zajączki. Są cudowne i piękne i w ogóle fantastyczne! No i w takich pięknych kolorkach! Każdego jednego brałabym w ciemno! Dlatego wróżę Ci ogromny sukces na jutrzejszym kiermaszu. Już widzę rozpisujące się o Tobie gazety, wywiady w tv... I miliony na koncie :D Ściskam, ślę buziaki i pozdrowienia z placu budowy.
    P.S. Ty też trzymaj za mnie kciuki jutro, wiesz dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Jak to mówią "coś z niczego" ! :) Wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne prace,powodzenia na kiermaszu. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, Ania, jak ja dawno nie szperałam po blogowym świecie, jakie ja mam wiellllkie zaległości. Ty takie cudeńka tworzysz, a ja śpię ;-)
    Super pomysł z kiermaszem. Coś widziałam na fb. Wchodzę dziś na bloga, a tu taka niespodzianka. Toż to pójdzie na pniu, takie cuda. Nikt nie będzie musiał Cie pocieszać ;-) Buziaki ślę i trzymam kciuki. Pochwal nam się tutaj i podziel wrażeniami :-) Młłaaa

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne inspiracje :-))))
    cuda cuda!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne rzeczy zrobiłaś! Bardzo podobają mi się zające :) a słoiczki to super pomysł :) Fajnie, że weźmiesz udział w kiermaszu, za mną chodzi to od dłuższego czasu, ale znów się nie udało... i na pewno nikt nie będzie Cię musiał pocieszać!

    Pozdrawiam, Aga

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście, że trzymam kciuki! Mocno, mocno.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana zajączki wymarzone, te w kropeczki wymiatają.Bardzo proszę prześlij mi szybko Twój adres, chciałabym wysłać Ci nagrodę za zajęcie głosu u mnie na blogu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, pięknie i pomysłowo :) Twoje gipsowe dekoracje mnie zachwyciły. Wszystkie króliki są super, a zwłaszcza szary w kropki. Pomysł ze słoiczkami, również bardzo fajny. Powodzenia na kiermaszu :) Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  21. Prace na pewno się spodobają :) Są boskie ! Najbardziej podobają mi się świeczniki z cyferkami i zajączkami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję, że kiermasz się udał! Prace cudne:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję, że pogoda Ci dopisała, bo u mnie deszcz i wiatr skomplikował wszystko...
    a prace inne niż u wszystkich i oto chodzi...brawo za zajączki z gipsu.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niezwykłe masz pomysły Aniu i z pewnością zachwyciłaś kupujących:) Wszystko bardzo mi się podoba ,nie wiem co bardziej.Zające wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne i bardzo orginalne ozdoby stworzyłaś ,powodzenia na kiermaszu i czekam na foto-relację :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia na kiermaszu , piękne ozdoby nie ma innej możliwości muszą się spodobać. Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Same śliczności zrobiłaś! Aniu życzę dużej sprzedaży na kiermaszu i przesyłam buziaki:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomysły - powodzenia na kiermaszu ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystko szalenie mi się podoba a tak najbardziej świeczniki z numerkami :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne prace, powiem Ci ,że ostatnio czuję niedosyt takich prac hand made, bo choć na różnych blogach widzę śliczne kupne dekoracje , to podziwiam te zrobione własnoręcznie...

    OdpowiedzUsuń
  31. NIECH TE ŚWIATA BĘDĄ RODZINNE , NIECH BĘDĄ SPOKOJNE.....POZDRAWIAM JOWITA.

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia Aniu na kiermaszu, mocno trzymam kciuki.

    Serdeczne życzenia zdrowia oraz wszelkiej pomyślności. Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne prace na pewno się spodobają kupującym ! Nie ma innej opcji. Wesołych Świąt, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Radosnych Świąt ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam nadziej, że kiermasz udał się wyśmienicie :) Odpoczywaj i świętuj teraz!

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam nadziej, że kiermasz udał się wyśmienicie :) Odpoczywaj i świętuj teraz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Zapraszam ponownie! Ania