niedziela, 2 września 2012

Wyniki candy

Uroczyście ogłaszam, że w ogłoszonym przez mnie candy pierwsze miejsce zajęła
natomiast mała pocieszajka trafia do
Wybór zwyciężczyni odbył się drogą tradycyjną, jednak zabawa nie miała charakteru loterii.
W candy wzięło udział 49 osób czyli prawie pół koszyczka:)

Za zabawę bardzo dziękuję a dziewczyny proszę o podanie adresu do wysyłki na e-maila a.barczyk@wp.pl

***
Poza tym pragnę się pochwalić wróżnieniem, które otrzymałam od Meli

Order przekazuję dalej:  Alicji z AliceCreations, Ani z Anieliska, Joasi z Ozdobnika
oraz Gosi ze Skorupy marzeń
i Justynie z W wolnej chwili oraz Marcie z Życie jest piękne 
i naszej przyszłej blogowej mamusi
Petrze Bluszcz!
Wiem, że niektóre z Was wyróżnienie już otrzymały ale jeszcze nie ode mnie...
A przyznaję je za pomysłowość, kreatywność, piękne zdjęcia i za inspirowanie mnie,
dziękuję dziewczynki za Wasze blogi!
***
A dla wszystkich sympatyczek fajnej muzyki i nie tylko muzyki :)
super piosenka w wersji akustycznej na udaną niedzielę 
posłuchajcie koniecznie i pooglądajcie!!!
z życzeniami udanego pierwszego szkolnego tygodnia
zostawiam Was do następnego posta, papa

21 komentarzy:

  1. muzyczka fajna, więc niedziela pewnie też będzie taka.pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wygranym a Tobie wyróżnienia :)))
    pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i ja za wyróżnienie... tygodniowe nie spanie po nocach - daje swoje - czytałam post a nie zwróciłam uwagi że wyróżniona jestem hihihi
      :* dzięki

      Usuń
  3. Gratuluję wyróżnienia!A zwyciężczyniom candy nagród:) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwycięzcom:)) pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za zorganizowanie zabawy a dziewczynom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje zwyciężczyniom:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ci Aniu za zabawę i gratuluję szczęściarom.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, dziękuje za zabawę, tradycyjnie szczęście mnie omija.Gratuluję zwyciężczyni a Tobie gratuluję wyróżnienia ,należy się Tobie jak mało komu.Buziaki pa

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla wylosowanych;))
    Aniu gratuluję Tobie wyróżnienia i dziękuję;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale szczęście zwycięzców spotkało ;) Gratuluję ! Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu dziękuję pięknie za zabawę, i za wyróżnienie, nie mam pojęcia co mam zrobić, z jednej strony jestem dumna że dostaję je od Ciebie, kogoś ważnego dla mnie w tym wirtualnym świecie, a z drugiej strony nie chciałabym po raz kolejny łamać zasad które na swoim blogu umieściłam. Wiesz jak bardzo cenię Twoje opinie, może pomożesz mi teraz Aniu kochana wybrnąć z sytuacji.Przesyłam Ci uściski Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu dziękuję za wyróżnienie, strasznie mi miło i so sweet :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję bardzo za zabawę i wygraną w niej :)
    gratuluję drugiej szczęściarze i osobom wyróżnionym

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwyciężczyniom candy :) Tobie gratuluję wyróżnienia i bardzo dziękuję za to, że i mnie wyróżniłaś. Z pewnością niedługo się pochwalę tym faktem u siebie :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej. Piosenka i teledysk są mi znane-fajne antidotum na gorsze samopoczucie.

    OdpowiedzUsuń
  16. :))) jeśli chcesz mogę Ci podarować tą lawendę podaj na meila tylko adresik :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zabawę:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu dziękuję za wyróżnienie oraz za świetną zabawę. Gratuluję również wyróżnienia :-) Ale z dziewczyn są szczęściary :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Zapraszam ponownie! Ania