sobota, 23 stycznia 2021

Napisałam książkę

Witajcie,

nie było mnie w blogosferze prawie rok. Nie jest to przypadek oczywiście. Nie wiem czy w tym czasie nie zdarzyło się tak, że mój blog zniknął z Waszych pasków  i już nikt tu nie zajrzy, ale nawet jeśli tak jest, i tak czuję wewnętrzną potrzebę aby podzielić się właśnie w tym miejscu nowym kawałkiem mojego życia.

2. grudnia 2020 roku dzięki Wydawnictwu Novae Res na rynku pojawiła się moja debiutancka książka pod tytułem "m+p=love" :)))


                                                                  zdj. Wydawnictwo Novae Res 

Emocje są naprawdę ogromne, towarzyszy mi naprzemiennie, szczęście i trema. Zanim książka trafiła na rynek była tylko radość ale teraz gdy jest już w Waszych rękach to jest oczywiście mega stres. 


A o czym książka traktuje? O miłości oczywiście :)




Z tyłu okładki przeczytacie:

"Nie dowiesz się, co miłość może zmienić w twoim życiu, jeśli nie dasz jej szansy.


Marta, architektka wnętrz, to młoda kobieta z przytłaczającym bagażem doświadczeń. Przez lata bita i poniżana przez męża, dopiero po jego śmierci zaczyna odzyskiwać wewnętrzny spokój. Gdy pewnego dnia poznaje Piotra, przystojnego lekarza, na nowo budzi się w niej nadzieja na to, że mogłaby być szczęśliwa z mężczyzną. On również czuje, że Marta jest wyjątkową osobą, z którą chciałby spędzić resztę życia… Ale nie zawsze miłość jest tak prosta, jak byśmy tego chcieli. Niezaleczone traumy, powracające wątpliwości i strach, który nie pozwala zaufać sprawiają, że relacja Marty i Piotra pełna jest bolesnych momentów. Czy wystarczy im sił, by na dobre przepędzić koszmary przeszłości?

Moje oczy płoną, gdy patrzę w Twoim kierunku, serce się wyrywa tylko po to, byś je złapał i położył na nim dłoń, słuchając, jak bije dla Ciebie i razem z Tobą. Gdy jesteś blisko, nie mogę się skupić w oczekiwaniu na Twój dotyk, spojrzenie, pocałunek. Gdy się oddalasz, każda najmniejsza nawet myśl mknie ku Tobie i bezgłośnie prosi, byś wrócił. Godzina bez Ciebie jest męką, cały dzień i noc cała jest jak wieczność bez powietrza. Gdy nie ma Cię tuż obok, czuję, że tracę grunt pod nogami. Gdy jesteś blisko, nic nie jest lepiej. Unoszę się nad ziemią dwa metry, może trzy i czekam, aż pociągniesz sznureczek i przyciągniesz mnie do siebie. Moje miejsce jest tam, gdzie Ty jesteś, wszędzie indziej niewygodnie i obco. M."

zdj. @_igidofi



Historia, którą napisałam miała na tyle otwarte zakończenie, że była możliwość napisania drugiej części. I wiecie co? Moi Czytelnicy dopytują, piszą, poganiają... kiedy ukaże się druga część. To daje naprawdę ogromną satysfakcję.

                                                                                    zdj. @_igidofi


Książka trafiła już do wielu domów, opinie ku mojej wielkiej radości są bardzo dobre, możecie książki kupić i w sieci i stacjonarnie np. w EMPIK-u, a jeśli macie ochotę na książkę z dedykacją i zakładką to piszcie do mnie, wyślę paczkomatem.
Cena okładkowa to 31,99 zł ale książka jest w cenie 27 zł, natomiast wysyłka do 10 egzemplarzy 13 zł. Wysyłka jednej książki za granicę listem poleconym 20 zł.




Jeśli macie ochotę śledzić losy mojej książki zapraszam na facebooka na profil Ania Barczyk-Mews lub na instagram @ania_barczyk_mews

Niezmiennie zapraszam także do mojego domu @dom_na_przedmiesciach

                                                            ♡♡♡

Zostawiam Wam mnóstwo dobrej energii i takie przesłanie - warto marzyć :)
całuję , Ania




12 komentarzy:

  1. Aniu, z serca gratuluję literackiego debiutu i życzę powodzenia na księgarskim rynku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, Aniu! Brawo Ty! :) Z przyjemnością przeczytam Twoją książkę, a ponieważ obserwuję Cię od dawna chętnie zakupiłabym książkę u Ciebie, wraz z autografem :) Pozdrawiam, Aga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu czekan na drugą część i mam nadzieję, że będziesz częściej na blogu 🥰

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu gratuluję. Ale niespodzianka. Zaskoczyłaś mnie tą ksiązką, bo chyba nigdy nie wspominałaś ,że podejmujesz próby pisania.Jesli tak, to musiałam to przeoczyc.W każdym razie jeszcze raz gratuluję.Buziaki i nie siadaj czasem na pisarkich laurach ;-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Uwielbiam, gdy ludzie spełniają swoje marzenia i podejmują wyzwania :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu gratuluję serdecznie! Zawsze, gdy czytałam maile od Ciebie myślałam, że powinnaś pisać książki dla dzieci. Prawie zgadłam:))) Niesamowita niespodzianka, miło jest mieć koleżankę-pisarkę. Dumna jestem z Ciebie:) Wracaj na bloga, brakuje mi Twoich komentarzy:) Buziaki*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Cię zaskoczyć, w przyszłym roku ukażą się "Błękitne Róże" bajka dla dzieci:)
      A 29. listopada premiera mojej drugiej książki "Alter ego".
      Jest radość 😀😀😀
      Wysyłam Ci moc serdeczności i dziękuję za piękny komentarz.

      Usuń
    2. Tu znajdziesz link do skróconej wersji bajki https://poa-gdansk.pl/ wejdź na wpis z końca września dotyczący rozstrzygnięcia konkursu na bajkę. Ta strona da Ci również odpowiedź na pytanie co mam w sercu i w głowie.

      Usuń
  8. Hi there! I just want to offer you a huge thumbs up for the great information you have here on this post. I’ll be coming back to your website for more soon.서산출장샵
    아산출장샵
    천안출장샵
    예산출장샵
    당진출장샵
    충주출장샵

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi there! I just want to offer you a huge thumbs up for the great information you have here on this post. I’ll be coming back to your website for more soon.서산출장샵
    아산출장샵
    천안출장샵
    예산출장샵
    당진출장샵
    충주출장샵
    제천출장샵

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Zapraszam ponownie! Ania