niedziela, 14 czerwca 2015

Wymarzona latarania i wyniki candy

Hej :)

Dziś do Was przybywam z nowo nabytą latarnią. Od dawna o takiej marzyłam. Dziś właśnie wybraliśmy się małe zakupki spożywcze a tam czekała ona wyśniona, wymarzona, jedyna właściwa... :)


poważnie myślę o tym żeby dokupić jej siostrzyczkę jutro :)
w zestawie wyglądałyby jeszcze piękniej!

Latarenka oczywiście stoi na moim stoliku z gwiazdką. Według mnie dla niej to bardzo odpowiednie miejsce głównie dlatego, że mam ją na oku :) chociaż z taką urodą to prezentowałaby się świetnie wszędzie.


 ależ ona tu pasuje...



Cieszę się nią bardzo :)
Piękna jest i tyle!



Żeby nie było tak monometycznie, że tylko latarnia i latarnia a jak nie latarnia to świeczniki gipsowe, to zaprezentuję Wam dwie nowe blaszki, ktore oczywiście wędrują do zakładki u góry strony 
Kup mnie :) czyli TU






Lubię robić te blaszki, powstało ich troszkę więcej ale to już temat na nowy post.

A przy okazji rękodzieła, bardzo Wam dziękuję za tyle pozytywnych komentarzy pod poprzednim postem. Cieszę się, że kijki tak Wam się spodobały i że zainspirowalam Was do zrobienia z nich ozdób.




Ja tu Wam piszę o wszystkim a Wy pewnie pomyslałyście, że zapomniałam o wynikach candy. Nic bardziej mylnego, pamiętam doskonale! 

Swój udział w candy zgłosiło 68 osób. Dziękuję :) Generator Random wylosował osóbkę o numerze 33 i jest to Picot Kinga
Gratuluję Ci i czekam na maila z adresem :)


A na zakończenie pochwalę się Wam moim nowym nabytkiem. Dziś się z nim zaprzyjaźniałam jeźdżąc dużo dużo dużo. Zobaczymy czy jutro nie zemści się na mnie to DUŻO.



Wysyłam buziaki! 
Serwus! Ania

52 komentarze:

  1. Świetna latarenka, a takiego roweru zazdroszczę :) Czaję się na taki. Pozdrawiam
    I gratulacje dla zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ją lubię te tabliczki!

    Chyba też musze wsiąść na swój rower:))
    Dzięki za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  3. Latarenka urodziwa, wakacyjna :-) rowerek super ... o rany, a czemu ja nie jeżdżę ? ;-(
    Dziękuję za zabawę i gratuluję Zwyciężczyni!
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna latarenka! :) Gratulacje dla szczęściary i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyni ! Latarenka jak latarenka ;) rower to jest coś - marzę o takim:))))
    Gorące nawet o tej porze pozdrowienia ślę :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Poznaję te latarenki, były w reklamówce pewnego marketu ;p.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zakup, świetne tabliczki, a rower superaśny :)
    Moje gratulacje dla szczęściary!
    Udanego tygodnia :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwyciężczyni :)
    Latarenka jest przeurocza, świetnie dopasowała się do pomieszczenia. Tabliczki, jak zwykle dizajnerskie, a rower - po prostu pozazdrościć ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj jaki cudny rower:)))))))))))/dziękuję za zabawę-choć trzeba przyznać,że i ja wygrałam:))) dziękuję:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zabawę Latarenka jak najbardziej zasługuje na siostrę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydał by się taki rower :-) Ja pożyczam od mamy.
    Gratulacje dla szczęściary!
    Blaszki rzeczywiście uzależniają. Moje pokażę jak się trochę uzbiera. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. latarenka jest prześliczna, kupuj drugą:) ślicznie wyglądasz na tym rowerku, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Latarenka idealnie wpisała się do Twojego pokoju. Klimaty gwiazdkowe bardzo lubię, więc podoba mi się u Ciebie :) Miło i klimatycznie.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla Kingi!
    Twoje blaszki są cudne! Ja już się jedną taką cieszę :))
    Rowerek retro bardzo ale to bardzo mi się podoba! Też bym taki chciała ale ja to jeżdżę dużo w teren więc szkoda takiego ;p
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Latarenka jest urocza. Pochwal się gdzie ją kupiłaś :))
    Gratuluję zwyciężczyni :))
    A rowerek na pewno pokona z Tobą wiele pięknych kilometrów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. latarenka jest z Netto, cieszę się, że się spodobała :) kosztowała 36,99 zł, chyba jest w najnowszej gazetce

      Usuń
  16. Latarenka faktycznie genialnej urody :) Super też są te blaszki. Ten napis o współczesnym dżentelmenie zamierzam wykorzystać do zrobienia kartek imieninowych dla kolegów z pracy, o ile zdążę. Co do patyków, to sobie już zrobiłam podobny, ale bez napisu, bo nie mam takich uroczych stempelków. I jeszcze dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni. A już zupełnie na koniec wspomnę, że ja też sprawiłam sobie rower i też kręcę kilometry i jest cudownie czuć wiatr we włosach :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje , dzięki za wspaniała zabawę , zapraszam serdecznie do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna latarenka, bardzo pasuje do Twojego salonu. To cudownie od czasu do czasu spełnić swoje marzenie z zakresu aranżacji wnętrz :)
    Gratulacje dla zwyciężczyni w Candy :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i dziekuję za zabawe :)
    a rower świetny masz u mnie na razie w sferze marzeń , tabliczki i lmpion super!

    OdpowiedzUsuń
  20. ... dziękuję za zabawę ... i gratki dla szczęściary :) ...
    ciągle szukam odpowiedniego drewienka, aby marzenie wcielić w życie :)
    tabliczki również zawładnęły moim sercem i to już od dawna :)
    pozdrowiska serdeczne ... i kilometrów na liczniku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny rower - taki retro:) Od razu mam przed oczami kobiety w sukni w kwiaty, kapeluszu i rozwianym włosem:) Lampion świetny, też je uwielbiam, ale chwilowo już zrezygnowałam, bo miejsca brak.

    OdpowiedzUsuń
  22. Boski rower,boska latarnia i nie-boski wynik Candy ;) Szkoda, że do mnie skrzynka nie trafiła, ależ się musi cieszyc wylosowanka :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna latarenka! Wspaniale pasuje do wnętrza :) Tabliczki świetne a rower CUDO! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rozumiem Twoją miłość do rowerka:))) Sama robię długie kilometry do pracy i z... Piękny!
    Dziękuję Ci za zabawę, i gratuluję Kindze. Ale miałam ochotę na tę piękną skrzyneczkę!
    Latarenka bardzo mi się spodobała, ale też śliczny krzaczek lawendy w białej doniczce. A rododendron w skrzynce... ach!
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Latarenka cudna. Blaszki takie zawsze mi się podobają a na rowerze nie umiem jeździć :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna latarnia i blaszki, i oczywiście boski rower!!
    Gratuluję Szczęściarze!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  27. Super latarenka , wpasowała się idealnie do Twojego wnętrza. Gratuluję Kindze wygranej. Rower jest świetny . Miłych przejażdżek i pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. O rany! Ja to jednak mam szczęście :))
    Bardzo cieszę się, że to na mój szczęśliwy numerek trafiło! Już wysyłam e-mail z adresem.
    Latarnia jest śliczna. I zobacz, wychodzisz po spożywkę i wracasz z takim cudem :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo dziękuję za zabawę:)
    Masz świetny rower :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ach,przecież latarenka pasować będzie też na tarasie:))) Ja wszystko co atrakcyjne wystawiam na taras:))
    Dzięki za zabawę i gratuluję wygranej.
    Taki rower też mi się marzy!Wspaniałych wycieczek życzę!

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, latarenka prezentuje się nieziemsko! :) Kupuj drugą! :)) Blaszki wyszły Ci genialnie. :)))
    A co do roweru - to jest niesamowity! Uwielbiam taki styl, trochę retro, a do tego Ty w kombinezonie, no po prostu duet idealny!!! :))) Mam nadzieję, że swoim nowym nabytkiem dotrzesz do cudownych miejsc! :)) Ściskam Cię mocno! Magda

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)))
    Latarenka ślicznie się prezentuje tak samo jak i Ty z nowym nabytkiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. och jak ja lubię takie latarenki:) też mam swoją wymarzoną wytarganą na przecenie-była czerwona a jest szara:) czyli taka jaka miała być:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne te tabliczki,zazdraszczam :-)
    Fajny rower i rowerzystka :-)
    Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  35. Latarenka i tabliczki przepiękne!!!! Rower mamy podobny, tylko mój czarny z białym koszykiem:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu dzięki za zabawę i gratulacje dla zwyciezcy

    Nabytki nowe super- o nowym rowerze to i ja sobie marze tak po cichutku bo mam taki kupiony w 95 roku az wstyd normalnie :P choc utrzymany i nie wyglada na takiego staruszka :D a lampion extra pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak patrzę sobie na Toje pomysły, śliczne i bardzo kobiece "rzeczy", które wychodzą z Twoich rąk i po porostu podziwiam! Za ideę, pomysły, zdolności i chęci - może i mi kiedyś uda się zmotywować i choćby próbować samej cosik "wyczarować" :)

    Serdeczności dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślizna latarenka:)))rower fantastyczny:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję zwycięzcy wygranej, a Tobie udanych zakupów i świetnych pomysłów :-) Tabliczkami jestem nieustannie zachwycona :-) Działasz inspirująco. A rower to już "wisienka na torcie". Kupiłaś w sklepie czy przez internet? Marzę o takim miejskim :-) Serdeczne uściski ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rower jest kupiony w sklepie. Przy media expert sa takie żółte namioty z rowerami i tam jest dość spory wybór. Ja właśnie go kupiłam w takim namiocie. Do ceny roweru należy doliczyć 40,00zł za przegląd (opłata obowiązkowa jeśli chcesz mieć gwarancję) oraz można dopłacić 30,00zł na ubezpieczenie na 3 lata, i przedłużoną gwarancję również na 3 lata. Poza tym teraz jest taka oferta, że otrzymuje się kartę rabatową za dokonany zakup, jest ona do wykorzystania od następnego po zakupie roweru przez 12 miesięcy. I ja za taką kartę kupiłam sobie właśnie koszyk rowerowy.
      Rower jest bardzo wygodny, ma mięciutki siodełko i dzięki pozycji jaka wymusza, jedzie się lepiej niż na góralu.

      pozdrawiam :)

      Usuń
  40. gratuluję wylosowanej i dziękuję za zabawę !

    OdpowiedzUsuń
  41. Kocham latarnie i latarenki! Ta Twoja to świetny zakup! Pięknie się prezentuje w Twoich wnętrzach:) Tabliczki zawsze i wszędzie, świetne są! A rower i Ty na rowerze - rewelacja! Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Dokładnie taki rower kupiłam kiedyś córce,a po czasie zmieniła na błękitny :)
    Też lubię rowerowe wycieczki :)
    A latarenka w domu musi być !
    pięknie w tym Twoim pokoiku :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję za zabawę:) latarenka jest cudna i siostra tez by do niej pasowała. A rower jest super oj lubię tak pojeździć po parkach na rowerze:.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Super rowerek! Tylko Ty taka "rozebrana" ;) a u mnie za oknem zimno jak diabli dzisiaj ;) Latarenka super i też mi się marzy podobna.

    OdpowiedzUsuń
  45. latarenka faktycznie fotogeniczna :-) i mamy bardzo podobne rowery , kolorystyka ramy siodelka (no może z wyjątkiem nieco już podniszczonego mojego koszyka) identyczna ....

    OdpowiedzUsuń
  46. ..Dziękuję bardzo za pierwsze słowa w komentarzu ! :))
    ..są najcenniejsze -w dotychczasowym istnieniu mojego bloga, jest mi bardzo miło :)
    DZIĘKUJĘ :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Laterenka i rower jest super :) Swój muszę w końcu ściągnąć ze strychu...

    OdpowiedzUsuń
  48. aaaaaaaa zachorowałam na Twój nowy nabytek :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Aneczka fajna z Ciebie laseczka :):)

    Latarenka wpasowała się idealnie do Twojego domku, a roweru po prostu Ci zazdroszczę i kropka !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Zapraszam ponownie! Ania