sobota, 22 sierpnia 2015

Stara decha po raz kolejny i wąsaty pokój :)

Hej

Nie skończę ze starą dechą, to tak wdzięczny materiał do pracy, że ciężko się powstrzymać od jej przerabiania.

Ale za nim Wam pokażę co wyćwiczyłam tym razem, zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć mojego pokoju. Zmieniłam troszkę ustawienie. I teraz odpowiada mi bardziej.

Najpierw jednak Wam pokażę mojego wąsa. Wiadomo- Ewa wycięła, ja pomalowałam i teraz mam bardzo wąsate wyjście z pokoju i odpowiada mi to bardzo.

Jeśli nie możecie żyć bez wąsatego wejścia to zapraszam Was TU


A reszta pokoju prezentuje się tak:











 I teraz odpowiada mi bardziej. Stół jest pod oknem i tak jest o wiele lepiej i według mnie o wiele ładniej.


 STARA DECHA

Tym razem zaprezentują się serca i ptaszki. Ewa wycięła mi serca i ptaszki do ozdobienia, nie miałam na nie pomysłu, aż nagle ta mała czerwona żaróweczka w głowie się zaświeciła (Wy dobrze wiecie jaka to żaróweczka...) i powstał mały wianuszek na serduszku. I tak sobie spoglądałam na to serducho i zastanawiałam się czego na nim brakuje... I wiecie co? Odłożyłam je na starą dechę i uwierzyć nie mogłam - to jest to!!! I tak oto przez przypadek powstał takie zestawy :)











Do zrobienia tych zestawów użyłam farb akrylowych i drobnoziarnistego papieru ściernego, serca i ptaszki zostały przyklejone za pomocą kleju polimerowego i bardzo dobrze się trzymają.
Po serduszkach przyszedł czas na ptaszki. Najbardziej pasuje mi do pokoju szary ale najładniej prezentuje się miętowy... ach te wieczne dylematy :)





Praca serduszkowo - ptaszkowa była bardzo przyjemna i myślę, że powrócę jeszcze do motywu wianka bo jest taki delikatny i uroczy :)
Teraz w przygotowaniu drewniane literki. A wszystko powstaje z myślą o dwóch kiermaszach wrześniowych. Zdradzę Wam tajemnicę, że Ewa wycina również liście klonu i być może w następnym poście również one się zaprezentują.

A jeśli macie ochotę na wąsy, ptaszki lub serca i więcej zdjęć to zapraszam Was do mojej domowej rękodzielni TU


pozdrawiam, Ania

p.s. przypominam o candy, szczegóły TU


47 komentarzy:

  1. Jestem zauroczona tymi drewnianymi zestawami. Są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Poszalałyście:) Świetny pomysł z dechą i serduchami. Będzie z tego piękna dekoracja a na kiermaszu pewnie będą rozchodziły się jak świeże bułeczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są takie przypadki i czerwone żaróweczki.Wspaniałe kompleciki wyszły .Nasze ulubione serducha i ptaszki są atrakcyjne we wszystkich odsłonach.
    Widzę,ze kuźnia pomysłów pracuje dalej!Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne drewniane cudeńka, uwielbiam je :)))
    Pokój świetnie wygląda, stół pod oknem, to super rozwiązanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękna kolekcja! :) Poszalałyście.
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie u Ciebie:)))wąsaty pokój bardzo fajny a stara decha ma wiele możliwości:)))ozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita jest ta stara decha, robi niezwykły klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem wąsa :) Podoba mi się zegar. Pokój prezentuje się wspaniale, jest jasny i przestronny i poprzez mebelki i dodatki stworzyłaś w nim fajny klimat.
    Kolejne drewniane prace są super :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  9. wąsów u mężczyzn nie lubię, ale jako dodatki do domu chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stara decha jest super. Serduszka najbardziej przypadły mi do serca. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny ten wąs! Deseczki świetnie wyszły, czasem przez przypadek można coś wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Drewno starzeje się tak szlachetnie, że nie sposób mu się oprzeć!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię starą dechę :) piekna aranżacja pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Drewienka rewelacyjne. Podsunęłaś mi pomysł na przemeblowanie mojego pokoju, muszę wypróbować, czasami takie małe zmiany są bardzo potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne ta stara decha:) szczególnie zdobiona serduszkami:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie czerwone żaróweczki zapalają się najczęściej w łóżku przed zaśnięciem :)))
    Twoja żaróweczka spisała się na medal :) Powstały piękne dekoracje! A wąs idealnie pasuje do zegara! Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi sie Twój stolik pod oknem i ściana z ramkami jest super,pewnie będzie ich przybywać?

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam wszystkie stare dechy, twoje zestawy są urocze, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. No Kochana Twój pokój jakby z katalogu designerskiego, rewelacja!!! Jasno i praktycznie, tak jak lubię:))) Stare dechy też uwielbiam, ostatnio dorwałam się do palet i starych szuflad;) Ehh, to już chyba uzależnienie;) ściskam. Monika

    OdpowiedzUsuń
  20. Super miejsce! Wąsy w dechę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała kolekcja powstała:) wąsy zaś w takim miejscu wyglądają niezwyczajnie i oryginalnie:))) świetne miejsce dla nich znalazłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Pokój prezentuje się pięknie , wszystko do siebie pasuje . Prace ze starej deski są śliczne !!!
    Pozdrawiam Aniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wąsik po prostu rewelacja!!!
    W ogóle pięknie i Ciebie... przyjemnie, ciepło-tak jak w domu powinno być:)
    uściski serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu zestawy są urocze ,deska dała im to coś :) uważam, że wszystko co stare jest piękne :):)

    Wąsaty pokój klimatyczny i bardzo przytulny :)

    Pozdrawiam i buziaki ślę :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, że zmieniłaś ustawienie mebli w pokoju! Ten stół pasuje tam idealnie. Wąsy nad drzwiami też bajeranckie. Skąd Ty bierzesz te wszystkie pomysły?! Wszystkie serduszka i ptaszki są fantastyczne! Pomysł na ozdobienie wianuszkiem wyśmienity. Powodzenia na kolejnym kiermaszu :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wąsate wejście jest cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach Ty pomysłowa kobeto :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny pomysł z tą dechą:) też kocham takie drewniane dodatki oraz drewno w domu.
    Masz cudnego psiaczka:))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne cudeńka jak zwykle wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko jest piękne - serduszka i ptaszki i wąsy. I podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu.......jakie to wszystko śliczne:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ach! Przepiękne te serducha i ptaszki. Magia starego drewna działa :)
    Pozdrawiam słonecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądają te serducha i ptaszki na dechach, takie z klimatem, praktycznie do każdego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ptaszki skradły moje serce :D
    Cudowne i kształty i kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wąsy nad drzwiami pasują idealnie!
    Stare dechy są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziewczyny działajcie, bo bardzo efektowne są wyniki Waszej współpracy....Aniu śliczną masz tą ławkę koło stołu.....też mi się marzy coś podobnego....

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie u Ciebie a drewniane wytwory cudeńko !

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładnie pasują do siebie te kolorowe figurki i stara decha :-). Widzę huśtawkę na balkonie u mnie też jest i super się sprawdza :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo oryginalne te wąsy nad drzwiami :).

    Masz ślicznie urządzony pokój :).

    Serca i ptaszki na desce drewnianej super się prezentują :).

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie zaaranżowałaś pokój ;) Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj piękne są te serduszka i ptaszki tyle dają twórczych możliwości pewnie tyle ile ludzi zechce ozdabiac ☺ a pokój to masz duży możesz szaleć i przestawiać. Ciekawie wyglądają te wąsy. 😆

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne te drewniane robótki! :-) Pokój słodki!

    OdpowiedzUsuń
  43. Aniu kochana nie ma Cie i nie ma- mam nadzieje,ze masz taki ogrom pracy, ze nie pokazujesz nowosci? mam nadzieje,ze wszystko dobrze.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również ja wyrażan nadzieję, że nic złego Ci się nie stało.

      Usuń
    2. Jesteście kochane! dziękuję za troskę. Moja nieobecność to wynik nawału pracy w pracy i małe perturbacje osobiste. Mam nadzieję, że będzie czym się chwalić, no zobaczymy :) W tym tygodniu muszę rozstrzygnąć w końcu candy, niedługo się odezwę. Pozdrawiam Was tam mocno mocno!

      Usuń
    3. W takim razie samych pomyślności życzę i wytchnienia :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

Zapraszam ponownie! Ania