poniedziałek, 26 grudnia 2016

Wyjątkowy czas

Hej kolęda, kolęda...

Mam nadzieję, że w Waszych domach słychać nasze piękne polskie kolędy. Nam towarzyszą na równi z piosenkami zza oceanu cały czas. Pachnie choinka, pachną hiacynty, z twarzy nie znika uśmiech, cieszymy się sobą. Jest naprawdę wspaniale. To pierwsze święta w naszym domu, święta o których rozmawialiśmy w ubiegłą wigilię, na które czekaliśmy. Wśród życzeń jakie przyjmowaliśmy przed rokiem najczęstsze były takie, żeby było nam dobrze w naszym domu. Wszystkie musiały być szczere bo spełniły się. Dziękujemy   

Od połowy listopada do 22 grudnia szyłam, szyłam i szyłam. Doszło do tego, że zaczęłam się obawiać, że moje ozdoby będą w wielu domach poza moim. Ale gdy wszystko wysprzątałam, ugotowałam i zapakowałam ostatnie prezenty, 23 grudnia usiadłam do maszyny w celach prywatnych :) Powstały dwie girlandy i 3 poszewki na poduszki, są też materiałowe choineczki. 
Nasz domek został odświętnie ubrany.


Świąteczną atmosferę zawdzięczamy m.in. kominkom z kratki.pl 

Przez całe święta towarzyszy nam płomień ognia :) uwielbiamy go obserwować. Kominek miał być świątecznie ustrojony, nie chciałam przesadzić z ozdobami ale chciałam żeby wglądał bardzo świątecznie i niepowtarzalnie, tak po mojemu. Dlatego też powstała serduszkowa girlanda



Serduszka pojawiły się również na belce. Kiepski ze mnie fotograf więc musicie uwierzyć mi na słowo, że serduszka doskonale tu wyglądają  



Oczywiście nie mogło zabraknąć Siwków



A choinka? Jest oczywiście. Jednak co roku nie potrafię jej zrobić zdjęcia ukazującego jej urodę. W rzeczywistości prezentuje się lepiej aniżeli na zdjęciu. 



Zaraz zmykam na Wasze blogi, bardzo jestem ciekawa jak przystroiłyście swoje domki, przez szycie mam spooore zaległości, które teraz nadrobię z największą przyjemnością       




Wysyłam moc buziaków, pa


32 komentarze:

  1. Prześliczne ozdoby u ciebie:) ja czekam do Wielkanocy na pierwsze święta w moim domku:) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowy to czas i wyjątkowe dekoracje:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, świąteczne wnętrze. Sercowe girlandy wyglądają super!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie ustroiłaś swój domek na święta:-))) Pierwsze święta we własnych czterech ścianach są zawsze wyjątkowe:-))) Pamiętam nasze, choć w zasadzie dom nie był wykończony i niewiele mieliśmy, ale byliśmy u siebie:-))))
    Pozdrawiam jeszcze świątecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie u Ciebie:) Choinka prezentuje się wspaniale. Przypomniałaś mi o hiacyntach. Planowałam ich zakup, bo bardzo mi się podobają w świątecznych aranżacjach, a potem o nich zapomniałam. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przytulnie i świątecznie.
    Pozdrawiam cieplutko
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie u Ciebie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ania, I love your spaces, you have so many cool things in each corner and I can tell they are all hand crafted. Lov it!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Girlandy ,serca i siwki to takie "Twoje" ozdoby.Najważniejsze,że Wam pomogły uwznioślić atmosferę Świąt.
    Pierwsze Święta w nowym domu pamięta się na zawsze! Zazdroszczę Ci,że pzrez kilka miesięcy mogłaś przemyśleć strategię Świąt. My wprowadzalismy się dzień pzred Wigilią i wszystko na co miałam siłę,to choinka,mikołajowe zazdrostki w oknie kuchennym i biały obrus na stole.Samych szczęśliwych dni w nowym domku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu kocham Twój domek, wszystkiego dobrego dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie u Ciebie :)
    Wszystkiego dobrego w NOWYM 2017 ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój dom na święta wygląda pięknie :)
    Dekoracje kominkowe są fantastyczne, zwłaszcza łośki.
    Pierwsze święta w nowym domu na pewno były dla was wyjątkowe :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne renifery, śliczna girlanda:) Jest pięknie, przytulnie i świątecznie:) Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze w NOWYM ROKU :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie u Ciebie, przytulnie i domowo. Samych dobrych dni w 2017 roku życzę i mnóstwa weny twórczej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne wnętrza, piękna choinka !!! Wszystkiego dobrego !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie i ciepło w Waszym domku.Najlepszego 2017, pozdrawiam serdeznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ u Ciebie klimatycznie :)
    mmmm cudnie!
    mi tam się serduszka podobają!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie Aniu. Najlepszego w Nowym Roku, dużo radosnych chwil :)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno było u Ciebie cudownie w te święta :) Samych dobrych dni w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały klimat ! Wielu dobrych szans w Nowym Roku! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, przepięknie u Ciebie :) Tak ciepło i klimatycznie, po prostu bajka! Życzę Ci kolejnych szczęśliwych lat w nowym domku. Wszelkiej pomyślności na 2017 rok! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu...Twój dom zachwyca!!! Każdy detal przemyślany, masz świetny gust aranżacyjny i moja ukochana biel....:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, zdrowia i nowych pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  23. JAk pięknie ! Cudowny klimat :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja przed świętami miałam podobnie, stroiki i wianki robilam dla innych a sobie w nocy przed wigilią. Ale sie udało i cieszą nadal.
    Nastrój świąteczny widzę u ciebie piękny i wnętrza wspaniałe. Pozdrawiam w nowym roku🙂

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe te girlandy, pięknie ozdobiłaś nimi dom na Święta:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  26. No patrz jakie pomysłowe te Twoje serduszka, mogą zostać aż do walentynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Byłam u ciebie Aniu juz dawno, podziwiałam dekoracje a szczególnie szyciowe cuda, i nic nie napisałam brrr.
    teraz nadrabiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiepski fotograf?! Kokietka z Ciebie, Aniu :-)))
    CUDNY KLIMAT, WYJĄTKOWE DEKORACJE. Dobrego nowego roku, jak najpiękniejszego dla Ciebie i Bliskich :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu nie będę oryginalna mówiąc ,że decha wyszła Ci w deche...fajnie wygląda w Waszych wnętrzach...

    ดูหนังฝรั่ง

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Zapraszam ponownie! Ania