poniedziałek, 27 listopada 2017

Kadry z sypilani

Witajcie :)

Tak długiej rozłąki z blogiem jeszcze nie miałam. To, że nie publikowałam postów, nie oznacza, że nie działałam :) Działo się dużo i kwestiach aranżacji domu i w kwestii rękodzieła. Obiecuję powoli się wszystkim z Wami dzielić.

Dziś pokażę Wam moją sypialnię. Długo czekała na swoje 5 minut, i tak jeszcze brakuje kilku rzeczy ale ja już teraz czuję się w niej wyśmienicie.

Jako ikeomaniaczka musiałam zaopatrzyć się w łóżko z wiadomo skąd. Niestety zagłówek pomimo że ładny był zbyt "nowoczesny", chciałam czegoś innego. I tak zrodził się pomysł aby kupić w markecie budowlanym drzwiczki ażurowe. Później wizyta u stolarza w celu wycięcia serduszek, farba i zagłówek gotowy.

Co sądzicie? Ja uwielbiam :)



Kilka drobnych szczegółów bardzo szybko sprawiło, że budzę się z jeszcze większym uśmiechem na twarzy.





W najbliższych planach rolety i jakiś fajny dziergany dywanik.

 
Nocą prezentuje się tak
 
 
 
Już wkrótce dodam kilka świątecznych akcentów i będzie jeszcze piękniej.
Już się nie mogę doczekać tego magicznego czasu.
Domyślam się, że i Wy tak macie :)
 
 
 
 
 
Moja maszyna wciąż rozgrzana do czerwoności. Jeśli macie ochotę zobaczyć co powstaje zapraszam Was na profil na FB Domowa Rękodzielnia.

Zmykam zobaczyć co dobrego u Was.
Dołączam moc buziaków, pa

19 komentarzy:

  1. Zagłówek jest świetny, a serduszka na nim są urocze. Bardzo się cieszę, że wróciłaś:) Stesknilam się za Twoim domkiem. Worek z jelonkiem jest super, sama szukam czegoś w co będę mogła upchnąć donicę z choinką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na zagłówek świetny. Sypialnia jest przytulna i taka ciepła. Wcale Ci się nie dziwię, że zaraz po obudzeniu masz taki dobry nastrój. Super, że wracasz do blogowania. Uściski wielkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Aniu po długiej przerwie na blogu :)) Wiem, ze działasz, efekty podziwiam na Instagramie :) Twoja sypialnia jest fantastyczna. Zagłówek bardzo mi się podoba. Są moje ulubione szarości i cegła :) Super !!!
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sypialnia wygląda pięknie:)))pomysł z zagłówkiem genialny:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemna i przytulna sypialnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudownie- moje klimaty:)) ja mam tapetę w kratkę na ścianie..marzy mi się pościel w kratę...też myślę aby wydziergać jakiś mały chodniczek-buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. no a ja już myślałam ,że zapadłaś się pod ziemie ;-)....sypialnię macie jak marzenie- ostatnie zdjęcie wyszło Ci super światecznie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo udana, przytulna sypialnia :)) Szarości uwielbiam w każdej ilości :) Jest tak skandynawsko, ale cieplutko, wyobrażam sobie, ile radości dało Ci urządzanie tego miejsca. Zagłówek bardzo pomysłowy, pomyślałabym, że gdzieś znalazłaś gotowy, a tu proszę ;))
    Pozdrawiam serdecznie
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie i pomysłowo :)
    Można tu co nieco podpatrzeć.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie u Ciebie. Zaszyłabym sie z miłą chęcią w takiej sypialni;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny klimat, Aniu!! Jak miło znów Cię odwiedzić i zobaczyć te wszystkie Twoje fantastyczne pomysły!
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Baardzo nastrojowo! Aniu,gdyby ktoś kazał mi zgadywać,czyja to sypialnia, raczej bym zgadła:))A białą lampkę z Ikei też mam (w pracowni) Buziaki ogromne*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała ta Twoja oaza sypialniowa :) Świetne połączenie tych cegieł, belek i kolorów. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo kreatywne, oryginalne i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny kącik :) U nas podobna kolorystyka ale zrobiliśmy samodzielnie łóżko z palet :) Zastanawiamy się tylko jaki materac wybrać do takiego bo nie wiem czy każdy się nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Really a beautiful blog.It is very astonishing and marvelous design.

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się wasza sypialnia. I ta pościel, jest prześliczna :) Widziałam taką na https://dekorativa.pl/19-posciele-200x220 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Zapraszam ponownie! Ania