sobota, 8 czerwca 2013

Pokój w całej okazałości

Cześć Dziewczyny!

Dziś, jak tytuł głosi, mój pokoik odsłoni się przed Wami w całej swej okazałości. Pokój nie jest ogromny ale i tak go lubię.
Dziś przewaga zdjęć nad treścią :)



Zapraszam...





















Czarny stolik znowu powrócił. Musiałam się z nim przeprosić ale jest to sytuacja chwilowa, znalazłam piękne meble i bardzo ale to bardzo się zastanawiam nad nimi. W ogóle pokój ten czeka wiele zmian, na ścianie gdzie jest ławeczka chyba położę białą cegiełkę, chciałabym mieć panel kominkowy, może długie zasłony no i jakiś wspaniały stolik, fajną kanapę albo rogówkę, nowe panele... oj wiele wiele zmian...



Dzięki Qrce nabyłam wczoraj piękny dzbanek w Pepco. 
Zobaczyłam taki w kolorze miętowym u Qrki i marzyłam żeby nabyć taki biały.
Qrka ma, mam i ja :) 



Udanej niedzieli Wam życzę i dziękuję za ciepłe komentarze pod poprzednim postem, Ania





44 komentarze:

  1. pokoik masz cudny:)))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu,przyglądam się wszystkim szczególikom u Ciebie i widzę,ze masz bardzo domowo,jasno,przyjaźnie.Każdy drobiazg jest na miarę osobnego posta:)
    Ciekawa jestem jakie zmiany jeszcze nastąpią:)
    Cieszę się,że się zadomowiłaś i urządziłaś:)Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu widzę, że będzie się działo u Ciebie remontowo, nowe miejsce bardzo przytulne i najważniejsze że możesz poszaleć. Lubię remonty i po lecie u mnie troszkę zmian :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie u Ciebie:)))też oglądam bardzo dokładnie bo bardzo podobają mi się takie białe mebelki:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie u Ciebie :-D bardzo podoba mi sie ta laweczka.. i dodatki slicznie. Pozdrawiam cieplutko :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ławeczka....a wazony mamy takie same :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. ławka i te poduchy oczarowały mnie... powzdycham sobie..;p

    OdpowiedzUsuń
  8. ta ławeczka jest cudna
    bardzo fajny pokój

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ławeczka i przestrzeń nad nią - bomba! Podobnie jak pomysł na ceglaną ścianę. Ja pewnie inaczej bym zaaranżowała ścianę ze stołem, ale przecież to nie moje mieszkanie :D Najważniejsze, że się tam dobrze czujecie! Uwielbiam tą przejrzystość i spokój, który bije od Twojego gniazdka :)
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obraz na ścianie nad stołem to prezent od chrzestnej z okazji magisterki, z tyłu jest dedykacja dla mnie. dlatego chciałam żeby zajął zaszczytne miejsce.

      Usuń
  10. Masz ślicznie, jasno i bardzo przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przytulny pokój i taki rustykalny.Nie dziwię się ,że lubisz tu przebywać.Jestem fanką takich ławek i sama widziałabym takie cudo u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ławka..... i to taka lawka to moje marzenie ....

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, jak ładnie, przytulnie i domowo, aż by się chciało kawy napić przy stole, a potem odpocząć na ławce:-) Naprawdę świetnie!!
    Pozdrawiam Cię ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokój nie musi być duży aby być funkcjonalny, widac to u Ciebie:) jak zwykle ślicznie:) a ławeczki oczywiście zazdroszczę:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Anulku, super to wszystko urządziłaś! Dzielna i zdolna kobieta z Ciebie. Dlatego coś już zapakowałam i myślę, że będzie psaowało. Tylko muszę jeszcze szary papier kupić, opakować i stanąć w okienku poczty i miłej (jasne...) pani. Buziaki:-) Slicznie te zasłonki wykombinowałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezent? Dla mnie? Chciałabym napisać niepotrzebnie, nie trzeba, ale jak już jest przygotowany to nie umiem inaczej zareagować jak HURRRRRRRRRRRRA,ale tak na poważnie to nie trzeba było :)

      Usuń
  16. Aniu fajne gniazdko sobie uwiłaś a że czeka je wiele zmian to chyba u nas normalne wszak jesteśmy kobietami i lubimy zmiany, nieprawdaż? Ważne że są chęci i pomysły reszta przyjdzie z czasem:)) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. jest pięknie Aniu...zachwytu nie ma końca, jasno i świeżo...uwielbiam remonty;-) tą laweczka jest wspaniała!!! ściskam :-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Urządzasz się, widzę , bardzo dzielnie. Czarny stolik jest fajny, może niech zostanie na dłużej:))
    A co planujesz na ścianę nad kanapą?
    Zachwycił mnie widok z okna, jakie fajne otoczenie! I na parapecie cudnie:))
    Niech Ci się dobrze mieszka, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł co do zagospodarowania ściany nad kanapą jeszcze się krystalizuje. Myślałam np. o półce na wysokości oparcia na całej jego długości. Sama nie wiem co tam będzie. Myślę, że nadejdzie dzień gdy się obudzę i będę wiedziała, że to jest to. Jeśli masz jakąś propozycję, chętnie ja poznam...

      Usuń
    2. Nie jestem Snow ale się wtrącę :) Ja od razu widzę tam jakiś napis hmm... może "Home is where the heart is..." :) Oczywiście wykonany ręcznie Twoimi zdolnymi łapkami :)

      Usuń
  19. Witaj kochana, bardzo, bardzo przyjemny i przytulny pokoj. Wiem ze kazdy chcialby zmian natychmiast, ale czasem warto poczekac i zmieniac powoli, dla mnie ma to wieksza wartosc i frajde.
    Laweczke masz urocza, ramki nad nia tworza niesamowity klimat.
    No i nowy zakup jakze udany :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  20. Pokój ogromniasty na Twoich zdjęciach się wydaje i fajnie przytulnie to wszystko urządzone :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach... pięknie:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny saloniki mam ochotę spocząć i kawusię wypić :)
    Ja akurat nie posiadam telewizora nie mam więc dylematów ale może zamiast kupować mebla pod telewizor lepiej było by go powiesić na ścianie. Zawsze to trochę więcej miejsca i jeden mniej mebel do odkurzania :P

    pozdrawiam cieplutko,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, osoba tak ciepła i wrażliwa jak Ty musiała stworzyć tak cudowne wnętrze:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciepły i rodzinny kącik stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miło i jasno u Ciebie. Tak spokojnie - w sam raz do relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tyle fajnych rzeczy u Ciebie, że nie mogę się napatrzeć:)) Wszystko razem tworzy niepowtarzalny klimat:) Nie wiedziałam że w Pepco są takie fajne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aneczko ciepła i przesympatyczna z Ciebie osóbka ,to i domek nie może byc inny :) Pomalutku wszystko sobie urządzisz ,kupowanie mebli na szybko nie ma sensu,więm coś o tym.Zresztą urządzanie na raty robi większą frajdę,bo cieszysz się jak dzieciak z każdej drobnej rzeczy.
    Powodzewnia i czekam na kolejne malutkie zmiany :) buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie, świeżo i milusio ...

    OdpowiedzUsuń
  29. Szafeczka w kąciku jadalnianym boska !
    A jeśli chodzi o wystrój i urządzanie... Twój bardzo mi się podoba. Widzę, że przykładasz dużą uwagę, by detale stworzyły klimat w Twoim pokoju. Tak jak ktoś napisał w jednym z komentarzy. Kupowanie czegokolwiek na "łapu capu" to wyłącznie strata czasu i pieniędzy. Powoli zaplanujesz sobie każdy szczegół, żeby było całkiem po Twojemu. Ja niestety tej mądrości nie posiadałam, gdy meblowałam swoje mieszkanie i teraz tylko pozostaje mi użeranie się z nielubianymi meblami. Ale i na nie przyjdzie kiedyś czas :)

    Pozdrawiam Cię cieplutko Aniu
    Munia

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie, uwielbiam takie klimaciki, masz piękne ramki, a ten napis HOME jest cudny! Śliczna ławeczka!!! No i uwielbiam Pepco ;), wybieram się tam już od tygodni i nie mogę dotrzeć ... w sumie dla mojego portfela to ulga, ale ja cierpię :D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, gdzie zakupiłaś tę białą ławkę, szukam podobnej na taras:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hello I'am Chris From France!!
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging

    OdpowiedzUsuń
  33. Juz jest u Ciebie bardzo przytulnie i cieplo. Bo pewnie taka jestes osoba. Powodzenia z remontem. Buziaki. K.

    OdpowiedzUsuń
  34. Czy ja dobrze zauważyłam, ze znowu poddasze urządzasz? Pięknie i delikatnie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj nie wiem co się stało z moim komentarzem znikł :( W każdym bądź razie Aniu pięknie masz u siebie tak jasno i przestronnie ! :) Oj... gdyby nie kilometry to z miłą chęcią wprosiła bym się na kawkę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo przytulny..i mi sie wydaje ogromny pokój:))..mój dzbanek czeka na przemalowanie...bo ja kocham zieloności,ale pistacja ..zwana nie wiadomo czemu przez wszystkich miętą do moich ulubionych kolorków nie należy:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Zapraszam ponownie! Ania